Kodi Community Forum
v18 Aeon MQ 8 - 2.9.0 - Kodi Leia - Printable Version

+- Kodi Community Forum (https://forum.kodi.tv)
+-- Forum: Support (https://forum.kodi.tv/forumdisplay.php?fid=33)
+--- Forum: Skins Support (https://forum.kodi.tv/forumdisplay.php?fid=67)
+---- Forum: Aeon MQ (https://forum.kodi.tv/forumdisplay.php?fid=68)
+---- Thread: v18 Aeon MQ 8 - 2.9.0 - Kodi Leia (/showthread.php?tid=341547)



RE: Aeon MQ 8 - 2.9.0 - Kodi Leia - eric777 - 2021-04-06

hello for two days my discart no longer appears an idea why?


RE: Aeon MQ 8 - 2.9.0 - Kodi Leia - eric777 - 2021-04-07

hello I installed to see the ace 2 skin and I have the discarts that appear, I have not been able to see them in aeron mq8 for a few days


RE: Aeon MQ 8 - 2.9.0 - Kodi Leia - Zippi - 2021-04-08

(2021-04-07, 08:43)eric777 Wrote: hello I installed to see the ace 2 skin and I have the discarts that appear, I have not been able to see them in aeron mq8 for a few days
Hi,
I reinstalled everything from scratch, no errors but there is no way to make the disk and logo reappear
Suggestions accepted!  Blush


RE: Aeon MQ 8 - 2.9.0 - Kodi Leia - eric777 - 2021-04-08

to put it simply, those who use Aeron MQ 8 Or the mod you have the discart or not? THANKS.


RE: Aeon MQ 8 - 2.9.0 - Kodi Leia - Ices - 2021-04-08

MQ8 is not available anymore I needed to reinstall everything and I can't get the skin anymore. Any Help?


RE: Aeon MQ 8 - 2.9.0 - Kodi Leia - Wanilton - 2021-04-08

MQ8 is one skin only for use with Kodi Leia. The skin continues available via the Kodi Leia repository.

MQ9 will be matrix compatible.

Exist one mod available MQ8 to use with Kodi Leia by latts9923.


RE: Aeon MQ 8 - 2.9.0 - Kodi Leia - eric777 - 2021-04-09

(2021-04-08, 23:50)Wanilton Wrote: MQ8 is one skin only for use with Kodi Leia. The skin continues available via the Kodi Leia repository.

MQ9 will be matrix compatible.

Exist one mod available MQ8 to use with Kodi Leia by latts9923.

I have been using Kodi Leia on two different devices with Aeon MQ8 for a very long time and for 8 days on both devices I no longer have discart them whereas before I had them, I specify on both devices it's the same, why ? I haven't changed anything for weeks.


RE: Aeon MQ 8 - 2.9.0 - Kodi Leia - Zippi - 2021-04-09

(2021-04-09, 09:11)eric777 Wrote:
(2021-04-08, 23:50)Wanilton Wrote: MQ8 is one skin only for use with Kodi Leia. The skin continues available via the Kodi Leia repository.

MQ9 will be matrix compatible.

Exist one mod available MQ8 to use with Kodi Leia by latts9923.

I have been using Kodi Leia on two different devices with Aeon MQ8 for a very long time and for 8 days on both devices I no longer have discart them whereas before I had them, I specify on both devices it's the same, why ? I haven't changed anything for weeks.
Same situation  Sad


RE: Aeon MQ 8 - 2.9.0 - Kodi Leia - eric777 - 2021-04-09

Wanilton you can confirm that there is a problem now with version lea and MQ8 On the discart which no longer appears as well as the multimod version of latts9923 on leia as well.


RE: Aeon MQ 8 - 2.9.0 - Kodi Leia - denislamalice94 - 2021-04-10

Bonjour à tous
j'espère que je suis au bon endroit (novice) sans avoir a 
ma question est yat il un moyen pour que sur kodi mq8 peut prendre automatiquement dans le dossier de chacun de mes films (+ de 5000) le discart en locale sans avoir à le rentrer 
avant je passais par TMDb mais trop problème dans la disparitions des films et des séries que j'avais créé, c'est dommage car en "liste basse" les discarts et les logos que je n'avais même pas les téléchargements s'affichait sans problème.
Mais vu que je ne pouvais plus continuer un scrapper sur TMDb je me suis mit en NFO avec tinyMediaManager. j'ai créer une partie de mes nfo qui sont dans le dossier de mes films (un dossier par film) je me retrouve donc avec pleins de fichiers supplémentaires dans mes dossier dont: film-disc.png, film-discart.png Disc. png et Discart.png 
- faut-il renseigner l'emplacement du discart dans le nfo?
- ya t'il un réglage dans kodi?
- faut-il un addon en plus?
je ne me vois pas paramétrer tous mes discart pour chacun de mes films surtout que j'utile kodi sur 9 appareils différents 
Si qu'un à la solution je suis preneur sachant que je novice, Merci d'avance


RE: Aeon MQ 8 - 2.9.0 - Kodi Leia - Jacques56 - 2021-04-11

(2021-04-10, 15:34)denislamalice94 Wrote: Bonjour à tous
j'espère que je suis au bon endroit (novice) sans avoir a 
ma question est yat il un moyen pour que sur kodi mq8 peut prendre automatiquement dans le dossier de chacun de mes films (+ de 5000) le discart en locale sans avoir à le rentrer 
avant je passais par TMDb mais trop problème dans la disparitions des films et des séries que j'avais créé, c'est dommage car en "liste basse" les discarts et les logos que je n'avais même pas les téléchargements s'affichait sans problème.
Mais vu que je ne pouvais plus continuer un scrapper sur TMDb je me suis mit en NFO avec tinyMediaManager. j'ai créer une partie de mes nfo qui sont dans le dossier de mes films (un dossier par film) je me retrouve donc avec pleins de fichiers supplémentaires dans mes dossier dont: film-disc.png, film-discart.png Disc. png et Discart.png 
- faut-il renseigner l'emplacement du discart dans le nfo?
- ya t'il un réglage dans kodi?
- faut-il un addon en plus?
je ne me vois pas paramétrer tous mes discart pour chacun de mes films surtout que j'utile kodi sur 9 appareils différents 
Si qu'un à la solution je suis preneur sachant que je novice, Merci d'avance
Bonjour,
Tu as du remarquer que ce forum est en anglais ?
Je doute donc qu'on te réponde.
En ce qui concerne les nfo, je ne les utilise pas. The moviedb fonctionne correctement pour moi.


RE: Aeon MQ 8 - 2.9.0 - Kodi Leia - vansai - 2021-04-11

Wanilton how to add temperature CPU?
Image


RE: Aeon MQ 8 - 2.9.0 - Kodi Leia - escoces1968 - 2021-04-12

Hello, I have a little problem with the skin. 

In movies, main window, I can't see Director, Writer and Studio. When I go at the info window, I see perfectly these fields. 

Which is the problem?

Thanks in advance.


RE: Aeon MQ 8 - 2.9.0 - Kodi Leia - calagan57 - 2021-04-19

Hello!
First sorry for my bad english ...

I am trying to install the modification of the MQ8 skin in the nvidia shield :
here


On windwos I can do it but in the nvidia shield I do not know where the directory to copy these files is located ...

Any help?

Thank you!


RE: Aeon MQ 8 - 2.9.0 - Kodi Leia - calagan57 - 2021-04-19

One more question please  Angel  (I can't edit my previous msg):

What is the best tagged name profil? I renaming my files like this but I whant the maximum tags for a maximum info:

name.10bit.HDR.atmos

thank you!